Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2016. augusztus 5., péntek

Vers: Megtalálom

Mindenhol korporáció
Eltűnik hit marad a ráció
Branding style és policy
Sok mindenki átveszi

Pedig Jézus Ő a Mester
Lefelé tört és lett ember
Szolgai formát felöltve
Halandókkal együtt élve

Sokan megvetették ezért
Nem hős volt sem rendszervezér
Jött, hogy velünk találkozzon
Személyesen megszólítson

Bűneinktől megtisztítson
Átöleljen velünk sírjon
Minden könnyet eltöröljön
Új szívet bennünk betöltsön

Nem jött hogy vallást alapítson
Hanem hogy minket gyarapítson
Bonyolult rendszert kilapítson
Pénzváltó asztalt felborítson

Ő az Élet nem egy system
Control-alt-del újrakezdem
Nekem Ő kell „Kövess Engem”
Benne rám talált az Isten

És bár hagyom Egyiptomot
Szívemben hagyott mély nyomot
Idő kell míg kiheverem
Vigyél Mester át tengeren

Taníts engem hitben járnom
Lehull rólam minden járom
Életem lesz nem csak álom
Szíved vágyát megtalálom

Váradi Attila
2016 augusztus 5.

Hagyj kikötőt, s aranyos középszert, és nyugodt lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése